Tuesday, October 22, 2019

REZOS PARA OCHA

Libaciones de agua (omi)
O mi tutu, ana tutu tutu la riye, tutu ile, matutu tutu los aye
Olodumare argo
Moyuba to Yki, ara onu
Embelese Olodumare Ibae Baye tonu.
A Elegguá
Elegguá ala roye, aquí loyu bara baraba
Echu boru boru Echu Bí
Echu bochiche. Echu bara Baraquiqueño
Elegguá ala roye aquilo yo oguru tento onu
apagura acamasese erelutese aba mula omo
bata icolofofo Ocoloñiñi toni canofo
morogun oya a la yiki.
Oggún
Oggún chiviriqui ala alúo Kobu kobu Okebabami
Mi siu biriki cualo toniqúa Osum duro gaggo la bosíe.
Ochosi ode mata se oni bebe
odemata ata mata siduro oro duro mata.
A los Beyis
Ybeyis oro omo mokueo orunla apestevi
Ayai aina alaba igue ideu Kaínde kainde.
Changó
Elueko Asosain, a Kara jeri jeri
Kaguo Kebio sile alla tutan alla layi
Apende ure, alafia Kiseco tuni yeyení
Ogan gele you okuere ari kasagun.
Yemayá
Yemayá Olokun ataramagua
Asayavi Olokun illa mi sima bata mio
Omo kekere, Agua lomi fan malosima
Cue cue mi lodo emi mi
kekere mayo emi mibatau koso kuerio illa mi.
Obatalá
Obatalá ofokoye Okue omo Kalocha
veri emi Obanla olele ikoro kodomi
Obanla Ybregue Akabakioke
Alomo teromo Akuara bioye
Omo Obanla.
Oyá
Oyá ayilodda Ayi mimo
oru entie kue kue Oya guariguaro alle
Oyá, mi a la bembe nilo, Jecu a jeri.
Oyá
Yansa ayilorda akimimo onu enticono cue cue
Oye iguoriguoero aye Orunla mío bombonilo
Jecua jey Iyansa ariku jeri jeri Obini dada, Ago
Dada
Aburo dada omo cullale
Aburo Obañale - Ago.
Yeye-Ochún
Ochún mariyeyeooo
aladde cudyu oni male
Eni tit eko Okiedere ma oto efun
eni gua ni Kardo magueni Cobu ori
Naguemi cobori
Osun
Osun gagalabuoso Osun om dubule
Osun ediolo Osun Edioma
Arkubabagua, Ago.
Osain
Osain Aguanilli titibi aguadin llesa
Saquere ke meye meye elcoekan
meye elese omo arubo guanguara
lokalona boguo i Egüe



No comments:

Post a Comment